[Linux] Re: FARK NEDIR

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 14:05:35 EEST

On Wed, 2002-09-11 at 16:48, Serdar Koylu wrote:
> Selamlar...
> RH 7.2 kocaman bir bocek yuvasiydi. 7.3'te bu boceklerden buyuk
> kismi temizlenip yerlerine yenileri konmus.
> 7.0'dan sonra ne zaman RedHat kurduysam basima bela oldu.

Serdar Hocam,
7.2 icin haklisiniz ama 7.3 icin ben ayni fikirde degilim. Bence 7.3
RedHat icin cok basarili bir surum oldu. Ben pek cok makinada
kullaniyorum hatta ozel bir proje icin RedHat 7.3'ten kucultulerek imal
edilmis 120MB'lik bir dagitimimiz da var. Hic sorun yasamadik simdiye
kadar... Hem laptop'imda hem de desktop ve sunucularda mutlu memnun
kullaniyoruz.

selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333