[Linux] Re: FARK NEDIR

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 13:02:08 EEST

Selamlar..

Sut, yogurt, dil vs. meselesi bir yerde :)
Fakat genede, SuSE, SlackWare ve DEbiani tercih edin derim. Bu arada masaustu dusunuyorsaniz, hem stabilite, hemde fonksiyonellik acisinda Gelecek bir hayli mesafe kat etmis gorunuyor. Deneyebilirsiniz. Zaten RedHat 7.3 uyumlu. Yani, RedHat yerine Gelecek 2.0 daha uygun olabilir. kisa bir sure sonra piyasada olacak, sadece gunler kalmis..

Saygi ve sevgiler..

11 Sep 2002 14:05 EEST tarihinde yazmışsınız: