[Linux] Re: FARK NEDIR

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 11 Sep 2002 - 12:21:34 EEST

Selamlar...

RH 7.2 kocaman bir bocek yuvasiydi. 7.3'te bu boceklerden buyuk kismi temizlenip yerlerine yenileri konmus.

7.0'dan sonra ne zaman RedHat kurduysam basima bela oldu. Yok kernel derlemez, yok bilmem ne tool'u buglu vs. ReiserFS'in kullandim bilhassa, o disklerdeki bilgilerin hepsinin ruhuna fatiha okuduk. Sonunda lanet olsun dedirtti. Ama Windows'cular bunun begenecektir. Mantalitede cok fark yok vesselam.

Bence yukseltmek istiyorsaniz, Mandrake'yi bir deneyin. Daha az sorun cikariyor. 9.0'i cikti cikacak. Ama gercekten yukselttigime degsin isterseniz, SlackWare neden olmasin ? Diger yandan bilhassa SuSE hakikaten son derece etkileyici kullanislilik ve saglamlikla geliyor. Debian ise biraz fazla kuralci gibi gorunuyor. Fakat kuralina uygun oynarsanz en guzel dagitim oluveriyor..

Saygi ve sevgiler..

11 Sep 2002 13:36 EEST tarihinde yazmışsınız: