[Linux] Re: DivX ve Multimedya

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Wed 04 Sep 2002 - 16:26:44 EEST

On Wed, 2002-09-04 at 23:21, Kagan =D6zcan wrote:
> mplayer bug=FCn kurdum =E7okta basarili ve xine daki frame atlamalari g=
=F6z=FCkm=FCyor.
> sorunum ise tam ekran yaptigimda 640*272 boyutunun degismemesi.
> vo dosyasindan sozediyor fakat nerede oldugunu bulamadim.
> etc/mplayer.conf biraz kuracaladim fakat degisen bir sey olmadi.
> son olarak font sorununu nasil =E7=F6zd=FCn=FCz, t=FCrk=E7e karakter g=F6=
z=FCkm=FCyor.
> tesekk=FCr ederim, iyi calismalar.
> ekran kartim atimach64=20
> mdk 8.2 kullaniyorum.

mplayer'i kendiniz derlediyseniz, configure sirasinda:

$ ./configure --prefix=3D/usr --enable-gui
$ make
# make install

deneyin. Ayrica, download sayfasinda default skin ve birkac ivir zivir
daha olacak, onlari da kurmayi unutmayin.

Iyi calismalar
--=20
Enver ALTIN (a.k.a. skyblue) - Software developer, generic solvent
http://enver.casdb.com/ - mailto: ealtin at casdb dot com
http://enver.casdb.com/CV.html - Just me, myself and I.