[Linux] Re: DivX ve Multimedya

From: Kagan Özcan (radiohead@gmx.com.tr)
Date: Wed 04 Sep 2002 - 23:21:54 EEST

On 02 Sep 2002 15:02:44 +0300
"M.Gokmen GOKSEL" <gokmen.goksel@frontsite.com.tr> wrote:

> Kesinlikle ve siddetle mplayer diyorum bu zamana kadar hicbir sorunum
> olmadi freshmeat te bulabilirsiniz. Her turlu DivX codecini tanimasi
> yaninda sorunsuz DVD izleme imkanida var.

> M.Gokmen GOKSEL mail:gokmen.goksel@frontsite.com.tr
> Web Application Developer =20
>
> frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 356 68 92=09
> http://gg.gen.ms/ fax: +90 212 356 68 96=09

mplayer bugün kurdum çokta basarili ve xine daki frame atlamalari gözükmüyor.
sorunum ise tam ekran yaptigimda 640*272 boyutunun degismemesi.
vo dosyasindan sozediyor fakat nerede oldugunu bulamadim.
etc/mplayer.conf biraz kuracaladim fakat degisen bir sey olmadi.
son olarak font sorununu nasil çözdünüz, türkçe karakter gözükmüyor.
tesekkür ederim, iyi calismalar.
ekran kartim atimach64
mdk 8.2 kullaniyorum.