[Linux] Re: DivX ve Multimedya

From: M.Gokmen GOKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Mon 02 Sep 2002 - 15:02:44 EEST

Kesinlikle ve siddetle mplayer diyorum bu zamana kadar hicbir sorunum
olmadi freshmeat te bulabilirsiniz. Her turlu DivX codecini tanimasi
yaninda sorunsuz DVD izleme imkanida var.

M.Gokmen GOKSEL mail:gokmen.goksel@frontsite.com.tr
Web Application Developer =20

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 356 68 92=09
http://gg.gen.ms/ fax: +90 212 356 68 96=09

--=20