[Linux] Re: unix ve network

From: M.Serdar Özmetin (senkron@farma.net.tr)
Date: Wed 04 Sep 2002 - 08:43:46 EEST

adamlardan programı alabilsem hemen deneyeceğim ama vermiyorlar. istanbulda
bir yere gönderiyorlar bilgisayarı orada kurduruyorlar (biz samsundayız bu
arada)
telnet denedim ama kullanışlı olmadı.
    dağıtımlardan slackware kullanmayı tercih edeceğim o zaman yada gelecek
kurarım
uzun zamandır linux la uğraşmamıştım, dönmek güzel aslında.... kolay
gelsin....