[Linux] Re: unix ve network

From: M.Gokmen GOKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Mon 02 Sep 2002 - 16:32:21 EEST

Harici modeminiz varsa bunu tanitmaniza gerek yok. Modeminizi kullanmak
icin internete baglanirken kullanacaginiz dial-up programinda
(wvdial,kppp vs.) device kisminda modemin takili oldugu portu
belirtmeniz yeterli ttys0 ttys1 veya cua0 cua1 (com1 com2 lpt1 gibi
karsiliklari var) gibi bunlar zaten liste halinde programinizda bulunur
teker teker deneyerek eminim tatmin edici bir sonuca ulasabilirsiniz.=20

M.Gokmen GOKSEL mail:gokmen.goksel@frontsite.com.tr
Web Application Developer =20

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 356 68 92=09
http://gg.gen.ms/ fax: +90 212 356 68 96=09

--=20