[Linux] Re: unix ve network

From: Senkron Bilgisayar (senkron@farma.net.tr)
Date: Tue 03 Sep 2002 - 20:29:21 EEST

hafta sonuna doğru modem işine bakacağım, dediğinizi deneyeyim. peki bu
arada bu unix makinanın yüksek ihtimalle lisansı yok araştırtıyorum. linux
kurmak istiyorum. adamların programını unix e kurar gibi kurabilirmiyim.
dağıtım farkedermi? slackware yada redhat ? sadece en rahat kullandığımımı
kurmalıyım?
  hazır başlamışken birde: bu server a terminallerden biri (win95) lite 7.1
ile bağlanıyor. ancak fonksiyon tuşlarını ayarlayamadım. tavsiye edeceğiniz
güzel bir terminal programı varmı?
                            teşekkürler....
                            Serdar