[Linux] Re: ibm main frame R35 & R45

From: Şeref Tufan Şen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Wed 16 Oct 2002 - 11:22:49 EEST

Selam ,,,

On 16 Oct 2002 11:03:26 +0300
Murat Koc <murat.koc@frontsite.com.tr> wrote:

> Tufan (bilmiyorum Seref mi demeliyim?),

Tufan doğru..

> universite icin ozel fiyat
> yapilmistir. Sunfire 12k nin liste fiyati 16CPU icin $1,135,435.00

Özel fiyat yaptıkları garanti. Sunfire + SAN ve ufak tefek şeyler yanlış hatırlamıyor isem 300 küsür Milyar'a geldi. (Açıklamın bir mahsuru olduğunu sanmıyorum çünkü belli bilgisayar dergilerinde haber yayınlandı..)

>15K larin en ust versiyonu yaklasik $4.000.000 iken pseries in 690 en
>ust versiyonu $2.000.000 . Yani aslinda ITU benim de universitem ve
>kazik yemis. Ki benzer nitelikte indirimler de IBM tarafindan da
>yapilabilirdi (her ne kadar onlarin adina konusamasamda tahmini
>soyluyorum cunku onceden de yapildi)

Kazık yediğini düşünmüyorum ama alternatif olarak düşünülebilirmiş.. Önemli olan bir cihaz alındıysa onun kullanılması. Daha kurulmadı ama kurulduktan sonra umarım layıkı ile kullanılır. Aksi takdirde ha IBM , ha Sun , ha SGI ne fark eder..

--
Şeref Tufan Şen
İTÜ-BİDB