[Linux] Re: Promise Fast Track 100 IDE Raid

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 13 Nov 2002 - 12:07:24 EET

Merhaba,

Tue, 12 Nov 2002 17:36:51 +0200 tarihinde Alper Oğuz
<alperliste@showtv.com.tr> yazdi:

AO> Slack 8.1'i cd'den boot edip deniyordum. Az once current'in (9.0b)
AO> raid.s, install.1, install.2'lerini ftp'den cekip diskete yazdim.
AO> Onlarla acinca oldu. Birkac denemeden sonra da diskin
AO> /dev/ataraid/d0 oldugunu buldum.
AO> Yanliz yine slack 8.1 cd'sinden kurulum yapiyorum. Buyuk olasilikla
AO> kurulumdan sonra 8.1'deki cekirdek boot edemeyecek. bakalim... :)
Bir ara alt.os.linux.slackware'de custom boot disketi yapma uzerine
yazismistim ama benim denemelerimde rootdiske gelince init'i
bulamamisti. Haber obegindekiler bozuk disketlere baglamisti olayi, benim de
daha sonra tekrar denemeye vaktim olmadi.

Belki isine yarayabilir, calistirirsan haberim olsun :-)

http://groups.google.com/groups?th=58346c3742cb1097

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694