[Linux] Re: Promise Fast Track 100 IDE Raid

From: Alper Oğu (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 17:36:51 EET

Merhaba,

12.11.2002, 15:26, Sancar Saran wrote:
SS> Tekrar selam,
SS> Slack in boot imaji eskimis olabilirmi ?
SS> Daha yeni stock kernel ile boot etmeyi deneseniz ?

Slack 8.1'i cd'den boot edip deniyordum. Az once current'in (9.0b)
raid.s, install.1, install.2'lerini ftp'den cekip diskete yazdim.
Onlarla acinca oldu. Birkac denemeden sonra da diskin
/dev/ataraid/d0 oldugunu buldum.

Yanliz yine slack 8.1 cd'sinden kurulum yapiyorum. Buyuk olasilikla
kurulumdan sonra 8.1'deki cekirdek boot edemeyecek. bakalim... :)

yardimlariniz icin cok tesekkurler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr