[Linux] Re: Ynt: Re: hosting icin server

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 22:17:35 EET

Selam Ben Gelecek Linux 2.0 kullanıyorum. Yapılandırmamda server seçeneğini
kullandım KDE ve GNOME satırlarında eğer BIND seçmişsen veya daha sonra
ekleyeceksen Redhat---: server tools altında DNS yapılandırma aracı var..
ordan istediğin ayarları çok kolay bir şekilde yapabilirsin. Ayrıca webmin
kullanıyorsan yine aynı şekilde yapılandırma yapabiliyorsun... Tabii birde
metin ekran var.. ama DNS yapılandırma aracında çok kolay geldi bana...
Umarım işine yarar..
Selam Ahmet TOMBAK