[Linux] Re: Ynt: Re: hosting icin server

From: hikmet gumus (gumush@hitstar.org)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 23:19:46 EET

DNS eklemek icin , bazi toollar

1.marcel.loesberg@novaxess.net NOVADNS

2.http://www.afn.org/~afn23397 > Webbind (php ile arayuzu vardir)

3.Adresi hatirlamiyorum . > MysqlBind 1.2

4.http://thomas.goirand.fr/d.t.c/ DTC (php ile arayuzu vardir)

5.Adresi hatirlamiyorum . > Domain Name Server Configuration Utilities
-- NSC 2.3

6.http://www.ypass.net dnsapp.php

7.Adresi hatirlamiyorum . > dnsadmin07.tar

8.Php dns admin > phpdnsadminpg-0.2.tar.gz

9.http://www.sourceforge.net/projects/pvirthostas

10. BlahzDNS-0.2 phpmysql ile calisir .

11.mywebdns 1.1

12.dnsman0.67

13.dnstools2.0

14. http://www.canb.auug.org.au/~millerp/dnsutl/ dnsutl-1.6.tar

15. http://phpbind.sourceforge.net phpbind

bu yazilimlarin cok buyuk bir cogunlugu php ile web uzerinden kontrol
edilmektedir, bunedenle https uzerinden guvenli bir sekilde
domainlerinizi yonetebilirsiniz , Ancak professional bir program
ariyorum diyorsaniz .

plesk.com
ensim.com
cpanel.net
confixx.de

simdilik aklima gelen en gelismis programlar bunlar. Ancak fiyatlarinin
min .100-200$ arasinda oldugunu belirtmeliyim .

Eger bu is icin henuz bir server'iniz yok ise o zaman bu yazilimlar ile
birlikte dedicated veren firmalari tercih etmeniz uzun donemde daha
karli olacaktir.

Dr.hikmet gumus
gumush@hitstar.org