[Linux] Re: Ynt: Re: hosting icin server

From: Umut Demirhan (udemirhan@yahoo.com)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 20:45:56 EET

Teknik olarak bir sey soyleyemeyecegim. Ama DJB Dns
kurmak icin oncesinde kurdugum tuhaf programlar
yuzunden vazgectim. Belki daha iyi calisiyor olabilir
ama ortalikta bir suru services dizini olustu ve ne
ise yaradiklarini anlamadim bile. Kurtulamadim da, ama
en azindan eski, bildik, bind'a dondum.