[Linux] ps/2 klavye ve mouse sorunu

From: Ahmet Tellioglu (atellioglu@yahoo.com)
Date: Mon 04 Nov 2002 - 21:16:21 EET

selam arkadaslar;
Redhat 8.0 ve/veya Mandrake 9.0 kurulum islemini tamamladiktan sonra klavye ve mouse'umu
tanimiyor, klavye ve mouse kilitleniyor. Kurulum islemi sirasinda klavye ve mouse ile ilgili
hicbir problemim yok. XF86cfg (ya da config, her neyse) calistiracagim; fakat login ekraninda bile
klavye ile yazamiyorum. Mandrake'yi CD'den rescue modunda acabiliyorum ancak. Fakat normal bir
sekilde boot ettigimde kilitleniyor, daha dogrusu klavye kilitleniyor. Login bile olamiyorum (text
modda ya da X'te). Ne tavsiye edersiniz?
Not: Rescue modda acinca XF86cfg, mouseconfig filan gibi programlar calismiyor, ancak /etc altinda
bazi dosyalari editleyebiliyorum.

Umarim sorunumu anlatabilmisimdir. Yardimlariniz icin tesekkurler.