[Linux] Re: Cok Tuslu Mouse

From: Serdar Ozler (sozler82@yahoo.com)
Date: Wed 06 Nov 2002 - 18:45:40 EET

Selamlar.

--- Murat Koc <murat.koc@frontsite.com.tr> wrote:

> Selam,

> tuslu
> tus
> sayisini
> >

> yeterli olmaz, sacma da olmaz. Mouse in hangi
> protokulunu kullandigini
> belirtmen gerekiyor bir de. Ayrica wheel icin
> mapping leri ornegin 7 tus
> icin "6 7" seklinde belirtmen gerekir eger "4 5"
> yaparsan 6 7 tuslarin
> kullanilamaz.

Bu kismi hallettim, simdi 4 ve 5'i wheel olarak, 6 ve
7'yi de yanlardaki tuslar olarak alabiliyorum.

> nasil
> alip
> mi?
> >

> bunu da yapabilirsin. ~/.Xdefaults dosyasinda galeon
> ile ilgili
> tanimlamalarini yerlestirirsin ve xev ile aldigin
> event leri burada back
> seklinde tanimlayabilirsin veya ne sekilde istersen

Bu kismi anlayamadim sanirim. Xev'in galeon window'unu
monitor etmesini ve sonra galeon'a klavye shortcutlari
gondermesini nasil saglayacagim? Daha dogrusu
.Xdefaults dosyasinda boyle bir sey nasil yapilir?

Ben de aslinda imwheel'in bu isi yapabildigini
kesfettim. Yani fazladan iki tusu monitor edip
pencereye shortcut'lar gonderebiliyor. Fakat bu sefer
de galeon icin wheel'e mudahale etmeyip sadece yandaki
tuslara mudahale etmesini saglayamadim. Butun tuslara
karismak istiyor.

=====
Serdar Ozler
http://efsane.sitebest.com