[Linux] Re: windows 2000

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@yahoo.com)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 15:15:04 EET

        Su anda mecburen LILO kullanmayip açilis disketi ile durumu
çözüyorum. Aslinda LILO çok da elzem degil gibi ama olsaydi tabi ki iyi
olurdu :)
        Partition kullanmiyorum. Primary HD'de Win2000 yüklü Secondary'de
Linux.
        Yardimci olabilirseniz sevinirim. Çünkü yakin zamanda Red Hat 7.2
kuracagim. CD bekliyorum. En azindan yeniden kurarken dogrusu ne ise öyle
kurarim.
         Kolay Gelsin.
            Mucip