[Linux] Re: trq klavye

From: Murat Demirten (murat@debian.org)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 15:15:31 EET

Konsol ve X icin ayri map dosyalari kullaniyor.

Ben de testing arsivini kullaniyorum ama ayni komut sorunsuz calisiyor.
dpkg-reconfigure console-common
komutunu verdikten sonra karsiniza cikan menuden
Select keymap from arch list
secip, trq klavyeyi ayarlayabilirsiniz.

KDE icin Preferences->Peripherals
kisminda Disable keyboard layouts secenegini iptal edip Turkce kalvyeyi secerseniz sorunun duzelmesi lazim.