[Linux] Re: windows 2000

From: Baris Hasdemir (penguen@lycos.co.uk)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 14:43:39 EET

yanlis hatirlamiyorsam ben soyle yapmistim, (zira artik sadece linux
kullaniyorum :) )

hda1 win98
hda2 win2000
hdb1 linux
hdb2 swap'ti.

once win98 ardindan win2000 en sona da linux kurmustum (siranin onemi
yokmus aslinda ancak ben denemedim, daha aklibasinda olanini daha sonra
kurmayi tercih etmistim icgudusel olarak)

linuxu kurarken lilo nereye kurayim diye sordu, possibly unsafe
yazmasina ragmen MBR yi sectim cunku onceki deneyimlerimden win98'in de
win2000'nin de burayi kullanmadiklarini gormustum.

boylelikle hda'nin MBR'sine LILO geldi.
linux kurulduktan sonra reboot ettigimde her uc opsiyon da mevcuttu.

siz hangi dagitimi kurdunuz? lilo.conf dosyanizi ve su anda
disklerinizin partition durumunu yollayabilir misiniz? belki yardimci
olabilirim, ya da 'kesin yardimi olcak' birileri cikar.

sevgiler,
baris