[Linux] Re: windows 2000

From: Baris Hasdemir (penguen@lycos.co.uk)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 15:09:42 EET

On Tue, 26 Mar 2002 14:57:35 +0200 (EET)
Devrim GUNDUZ wrote:

> Merhaba,

> w98 i en basta kurmazsaniz bootloader ucar gibime geliyor, yaniliyor
> muyum? Evimde h.sonu w98, WinXP kurdum, ardindan da Mandrake 8.2 ve
> RedHat 7.2. lilo'da 2 linux 1 dos var, dos a girince de XP'nin loaderi
> geliyor ve windozlar yukleniyor...

evet win98 install sirasinda niyeyse bi fdisk /mbr cekiyor, hatta eger
win2000'den sonra w98 kurunca win2000'i bi turlu duzeltemeyip bastan
kurmak zorunda kaldigimi bile hatirliyorum.

ancak hafizam yaniltmiyorsa listede bunu soyleyen birkac kisi olmustu.
sahsen ben de bilmiyorum nasil oluyor da oluyor. herhalde dediginiz gibi
en son w98 kuruldugu takdirde bir disket ya da cd ile linux acilisi ile
w98 in ucurdugu mbr'yi duzeltiyorlar. hicbir fikrim yok cunku dedigim
gibi ben denemedim.

bir de duzeltme yapmak isterim simdi siz deyince hatirladim. linux
kurulumundan sonra her uc secenek de cikiyor demistim ancak yanlis
hatirlamisim. iki secenek cikiyordu, eger dosa girersem bu sefer de
win2000 in OS loader'i devreye giriyordu. yanlis bilgi icin ozur
dilerim.

> Dolayisiyla, w98 yuklersem en sonda, disketle sistemi acip liloyu
> yeniden aktif hale getirmem gerekiyordu sanirim.

sevgiler,
baris