[Linux] Re: windows 2000

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@yahoo.com)
Date: Tue 26 Mar 2002 - 14:14:22 EET

        Tekrar merhaba;
        Bu yaptiginizi en az iki kere tekrarladim ancak LILO da sadece
Linux'u görebildim. Win2000 isletim siteminide görmüyordu. Ve her defasinda
Win2000'i tekrar kurmak zorunda kaldim...
        Bende Primary olarak Win2000 ve Secondary olarak Linux kurmak
istiyorum ve LILO lullanarak. Yani iki ayri HardDisk'e ... Mümkünse bana
fikir verebilir misin? Yöntem nasil olmali.... Zamaninda çalmadigim kapi ve
kitap kalmamisti ama... Beyhude :)))

        Iyi çalismalar.
        Mucip