[Linux] win2000 + raid5

From: betega@pop3.e-kolay.net
Date: Tue 26 Mar 2002 - 12:14:09 EET

merhaba,
Benim 2 sorum olacak.
1.Su anda redhat 7.2 file server olarak kullaniyoruz.samba yuklu ve sistemde w2000 ve w98 terminaller var.
w98 terminaller workgroup olarak birbirlerini goruyor fakat w2000 pcler workgroup'u kliklediklerinde acamiyorlar erisemiy=
orum diye mesaj geliyor.fakat find computerle her pc'yi bulup o pcye erisebiliyorum.sambada workgroup=3Dworkgroup seklind=
e kurulu.

2. Ben linuxu kurarken software raid 5 kullandim. su anda sistemde 1 diskte linux kurulu di=F0er 4 disk ise kendi arasind=
a raid 5 seklinde calisiyor. ilerde mesela linux kurulu diskimin bozuldu=F0unu varsaysak, o diski cikarip yerine baska d=
isk takip linuxu tekrar kurdugumda raid 5 olan 4'lu disk grubundaki volume ulasabilirmiyim.yoksa raid bozulurmu. ben bunu=
 denedim kurarken diskleri raid5 secip formatlama yapmazsam birsey olmadigini gordum.teoridede olmamasimi gerekiyor

tesekk=FCrler