[Linux] win2000 + raid5

From: betega@pop3.e-kolay.net
Date: Tue 26 Mar 2002 - 12:09:34 EET

merhaba,
Benim 2 sorum olacak.
1.=DEu anda redhat 7.2 file server olarak kullan=FDyoruz.samba yuklu ve sistemde w2000 ve w98 terminaller var.
w98 terminaller workgroup olarak birbirlerini goruyor fakat w2000 pcler workgroup'u kliklediklerinde a=E7am=FDyorlar eri=FE=
emiyorum diye mesaj geliyor.fakat find computerle her pc'yi bulup o pcye eri=FEebiliyorum.sambada workgroup=3Dworkgroup =FE=
eklinde kurulu.

2. Ben linuxu kurarken software raid 5 kulland=FDm. =FEu anda sistemde 1 diskte linux kurului di=F0er 4 disk ies kendi ar=
as=FDnda raid 5 =FEeklinde =E7al=FD=FE=FDyor. ilerde mesela linux kurulu diskimin bozuldu=F0unu varsaysak, o diski s=F6k=FC=
p yerine ba=FEka disk tak=FDp linuxu tekrar kurdu=F0umda raid 5 olan 4'l=FD disk grubundaki volume ula=FEabilirmiyim.yoks=
a raid bozulurmu. ben bunu denedim kurarken diskleri raid5 se=E7ip formatlama yapmazsam bir=FEey olmad=FD=F0=FDn=FD g=F6r=
d=FCm.teoridede olmamas=FDm=FD gerekiyor

te=FEekk=FCrler