[Linux] [Fwd: Suse 7.3 ile ilgili birkac soruya devam...]

From: Selim Ober (sober@superonline.com)
Date: Sat 23 Mar 2002 - 16:21:35 EET

Selim Ober wrote:

yanlislikla bitmeden gondermisim, devam ediyorum...

> Selamlar
>
> Oncellikle bi onceki mesajlarima cevap veren herkese cok tesekkur
> ederim, epey yardiminiz dokundu. Hakli olarak verdigim
> (dusunemedigimden) verdigim eksik bilgiler yuzunden bazi noktalar
> belirsiz kalmis, onlari iletmek istiyorum
>
> Sayin Enver AKTIN;
>
> hdparm /dev/hda calistirdiktan sonra hem dma kullaniminin hemde 32 bit
> desteginin kapali oldugunu gordum
>
> dediginiz gibi
>
> hdparm -c1 -d1 -k1 -X66 /dev/hda
>
> yaptim, fakat bir sorunum olacakti -X opsiyonun yaninda (DANGEROUS)
> [...]

runlevellar ile ilgili bilgiyi nerden bulabilirim acaba, bunlari burda
anlattirmak gereksiz olur sanirim

Tesekkur ederim

Feramus;

turk gibi baslayip ingiliz gibi bitirmekle ne kasttetiginiz pek
anlayamadim [:)] ama dediginiz gibi onumde baska birsuru problem var,
tukrce olayina henuz girmek istemiyorum pek de onemli degil, yazicimi da
hallettim gibi, samba nin ise simdiye kadar sadece adini duydum, ama
sanirim ogrenmem gerekecek... tesekkur ederim