[Linux] Suse 7.3 ile ilgili birkac soruya devam...

From: Selim Ober (sober@superonline.com)
Date: Sat 23 Mar 2002 - 16:01:45 EET

    Selamlar

Oncellikle bi onceki mesajlarima cevap veren herkese cok tesekkur
ederim, epey yardiminiz dokundu. Hakli olarak verdigim
(dusunemedigimden) verdigim eksik bilgiler yuzunden bazi noktalar
belirsiz kalmis, onlari iletmek istiyorum

Sayin Enver AKTIN;

hdparm /dev/hda calistirdiktan sonra hem dma kullaniminin hemde 32 bit
desteginin kapali oldugunu gordum

dediginiz gibi

hdparm -c1 -d1 -k1 -X66 /dev/hda

yaptim, fakat bir sorunum olacakti -X opsiyonun yaninda (DANGEROUS)
yaziyor :) acaba ne gibi bir tehlike icerisindeyim bunu ultraDma mode 2
ye ayarlamakla

internetten surekli dusme problemime gelince modemim U.S. Robotics 56K
Message Modem (eski tiplerden ama) fakat sanirim diger arkadaslarin
dedigi gibi bos kaldigim surelerde oluyo hep bu dusme olaylari...
Internete Kinternet ile baglaniyorum, conf dosyalarini arastiracam iddle
icin,

Tesekkur ederim

Sayin Yusuf Iskenderoglu

Ilk installation sirasinda bilgisayarin kitlendiginden bende install
with safe settings diyerek yaptigimdan bahsetmistim, bilgisayar tam
olarak installatin secenegini sectikten sonra Loading linux kernel
yazisi yuzde cubuguyla birlikte cikiyor, ve de sanirim load islemi
bittikten sonra monitor siyah oluyor ve oyle kaliyor, herhangi bir satir
goremiyor ve diger konsole pencerelerine gecemiyorum

Bilgisayari konsole modunda acmak icin onerilerinize uydum ve linux 3
satiriyla baslatip konsolda acabiliyorum, tesekkurler