[Linux] Re: (No Date: Mon, 18 Mar 2002 08:38:40 +0200

From: Muhammed Alyürük (alyuruk@isbak.com.tr)
Date: Mon 18 Mar 2002 - 08:51:51 EET

Kullandığım Kernel 2.4 ve tv kartı desteği mevcut yanlızca problem sürekli
donanımı sorunlu görmesi ve doğru yüklenmemesi benim tahminim büyük ihtimal
TV kart modelimin yüklemede Liste sıralamasında ki doğru karşılığını
bilmemem Avermedia phone .. modelinin liste no su 13 olarak gözüküyor ama bu
problem yaratıyor...

card=0 - Otomatik
card=1 - MIRO PCTV
card=2 - Hauppauge (eski)
card=3 - STB
card=4 - Intel
card=5 - Diamond DTV2000
card=6 - AVerMedia TVPhone
card=7 - MATRIX-Vision MV-Delta
card=8 - Fly Video II
card=9 - TurboTV
card=10 - Hauppauge new (bt878)
card=11 - MIRO PCTV pro
card=12 - ADS Technologies Channel Surfer TV
card=13 - AVerMedia TVCapture 98
card=14 - Aimslab VHX
card=15 - Zoltrix TV-Max
card=16 - Pixelview PlayTV (bt878)