[Linux]

From: superonline (emresensoy@superonline.com)
Date: Fri 15 Mar 2002 - 17:09:27 EET

Merhaba Arkadaslar

ben bu pcnet in verdigi suse 7.1 versiyonunu aldim
ama zannimca çok yavas çalisiyo
1- 1.5 Gb lik standart kurulumu 2,5 - 3 saatte falan yapti.
normal de program yüklemeleri yada program açarken falan da baya zorluyo
bu acaba normal mi ?
2- Ses kartini da tanitamadim . Karti görüyo fakat problem oldugunu söylüyo
bir önceki mandrake kurulumunda emu10k1 driverini yükleyip halletmistim,
insmod emu10k1 dedigimde sürücünün zaten yüklü oldugunu falan söylüyo.
3- çok karisik oldu ama kusura bakmayin

pIII 450
128 mbram
20 gb quantum HDD