[Linux] Re: samba

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Mon 18 Mar 2002 - 08:41:15 EET

=20

 Merhabalar=20

 Gnomba nin KDE deki benzerinin ismi KOMBA
 freshmeatte aratarak bulabilirsiniz kolay gelsin=20

 ama bu konuda swat i tawsiye ederim=20

 kolay gelsin=20

 - Vasfi UYSAL

On Sat, 16 Mar 2002, mehmet k}z}lsakal wrote:

> [...]
> / Liste =FCyeli=F0iniz ile ilgili her t=FCrl=FC i=FElem i=E7in
> / http://liste.linux.org.tr adresindeki web aray=FCz=FCn=FC kullanabilirs=
iniz.
> /=20
> / Listeden =E7=FDkmak i=E7in: 'linux-request@linux.org.tr' adresine,
> / "Konu" k=FDsm=FDnda "unsubscribe" yazan bir e-posta g=F6nderiniz.
> /=20
> eger kurduysan=FDz gnome de gnomba diye bi=FEii var. terminalden gnomba y=
az=FDp entere bas=FDn kuruluysa =E7al=FD=FE=FDr.KDE de de =E7al=FD=FE=FDyor=
=2E Elinizde KDE nin versiyonu ka=E7 bilmiyom bende 2.2.1 var denetim masas=
=FDnda a=F0/windows paylar=FD diye bir ayar yeri var. Ayr=FDca e=F0er apach=
e web server ve webmin kurduysan=FDz oradanda samba conf. unu gui ilen yap=
abiliyorsunuz.=20