[Linux] Re: [Linux]

From: Kaya Buyukcelen (sitesahibi@hepbedava.com)
Date: Fri 15 Mar 2002 - 17:15:05 EET

Selam arkadaşım,
bende aynısını aldım o kadarda yavaş değil.
sblive value nun sürücülerini ftp.empa.com.tr den indirebilirsin
biraz modifikasyon da yapman gerek üzerinde
yardıma ihtiyacın olursa kaya@hepbedava.com adresine mail at.

sevgiler,
kaya büyükçelen
www.hepbedava.com

On Fri, 15 Mar 2002 17:09:27 +0200
"superonline" <emresensoy@superonline.com> wrote:

> Merhaba Arkadaslar
>
> ben bu pcnet in verdigi suse 7.1 versiyonunu aldim
> ama zannimca çok yavas çalisiyo
> 1- 1.5 Gb lik standart kurulumu 2,5 - 3 saatte falan yapti.
> normal de program yüklemeleri yada program açarken falan da baya zorluyo
> bu acaba normal mi ?
> 2- Ses kartini da tanitamadim . Karti görüyo fakat problem oldugunu söylüyo
> bir önceki mandrake kurulumunda emu10k1 driverini yükleyip halletmistim,
> insmod emu10k1 dedigimde sürücünün zaten yüklü oldugunu falan söylüyo.
> 3- çok karisik oldu ama kusura bakmayin

> [...]

Saygilar,
Kaya Buyukcelen
www.hepbedava.com