[Linux] Re: Otomatik hat kesen program

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@yahoo.com)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 08:54:58 EET

Serdar Bey,
Onerinizi dikkate alip, scripti yazdim. crontab ile, dakikada bir
calismasini da sagladim. Ancak soyle bir durum olustu: log dosyalarinda
scriptin her dakika aktive oldugunu goruyorum, ama /tmp/oldrx dosyasinin
icerigi degismiyor. Oysa scripti kendim calistirdigimda, paket sayisinin bu
dosyaya yazildigini gorebiliyorum.
Gozden kacirdigim ne olabilir? Ayni scripti cron'un calistirmasi ile, manuel
calistirilmasi farkli ozellik gosterir mi?
Ahmet Aksoy