[Linux] Re: Otomatik hat kesen program

From: Seref Tufan Sen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Thu 14 Mar 2002 - 10:18:16 EET

PATH tanimi sorun cikariyor olabilir. Eger calistirdiginiz scritpte
kullandiginiz komutlar /sbin ve /usr/sbin dizini icinde bulunuyor ise
crontab dosyanizin basina bir PATH tanimi eklemniz sorunu c=F6zebilir.

PATH=3D$PATH:/sbin:/usr/sbin
0 * * * * prog

Ayni sorunu bende yasamistim , crondan calisan ve kullanici acan bir
scriptim vardi ve kendim calistirdigimde scritp d=FCzg=FCn calisip kullanic=
acarken , crondan calistiginda kullaniciyi acamiyordu. PATH tanimi
yapinca sorun kalmadi...