[Linux] : HALA Xawtv de sorun.

From: Batuhan (batumg@yahoo.com)
Date: Wed 13 Mar 2002 - 04:29:15 EET

Selamlar,

Ne yazık ki 2 gün aradan sonra listeyi yine aynı
sorunla rahatsız ediyorum.
Ancak,
-Tüm kartlarım pci ve çakışma olduğunu sanmıyorum.
Neden derseniz ben XF86Config ile oynayana kadar kart
gayet güzel çalışıyordu.
-Ayrıca şu anda kart ile xawtv-radio ve xawtv yi
çalıştırabiliyorum. Kart kanal değiştiriyor(hem
radyoda hem tv de) ve ben o kanalların seslerini
duyabiliyorum(tuner sağlam, ses ayarları tamam.) Ancak
emin olmamakla beraber XF86Config in içinde olması
gereken bir ayar, satır vb. şu anda orada yok. Bu tip
multimedialar için özel birşeyler gerekir mi? Aşağıda
ilgisi olabileceğini düşündüğüm XF86Config-4
satırları...

# Module loading section

Section "Module"
        Load "dbe" # Double-buffering
        Load "GLcore" # OpenGL support
        Load "dri" # Direct rendering infrastructure
        Load "glx" # OpenGL X protocol interface
        Load "extmod" # Misc. required extensions
        Load "v4l" # Video4Linux
        #Bunları ben ekledim,
        Load "i810"
        Load "i2c"
        Load "scanpci"
        #Ekleme bitti.
        # Load "pex5" # PHIGS for X 3D environment
(obsolete)
        # Load "record" # X event recorder
        # Load "xie" # X Image Extension (obsolete)
        # You only need the following two modules if you do
not use xfs.
        # Load "freetype" # TrueType font handler
        # Load "type1" # Adobe Type 1 font handler
EndSection
Section "Device"
        Identifier "Linux Frame Buffer"
        Driver "fbdev"