[Linux] Library Manager 0.0.2

From: PCc0d3r (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Fri 08 Mar 2002 - 22:07:57 EET

                Merhaba,

        Aradan geçen süre zarfindan kullanan kişilerden gelen
istekler, öneriler ve fikirler dogrultusunda yeni versiyonu
yayinlamis bulunmaktayim.

        Bu seferkinin digeriyle uzakdan yakindan alakasi yok.
Cunku tum kaynak kodu bastan yazildi. Kisacasi cok falaz
ozellik eklendi. Kabul ediyorum onceki versiyonu kullanilabilir
bir sey degildi. (Zaten soylesimtim o deneme amacli bir paketti)
Ama bu seferki resmen stable ;) yani bir okul kutuphanesi bunu
alip cok kolay bir sekilde kurduktan sonra hemen kullanmaya
baslayabilir...

        Su an icin hala tr dil destegi yok. bunun nedeni ise programin
belli bir duzene oturmamis olmasi. ynei cikacak olan library manager 2
paketten meydana gelecek

        1) libman engine
        2) libman ui

        Bu sayede istedigimiz dile kisa bir surede cevirebilecegiz. Asil
degisiklikler benim tarafimdan engine uzerinden olacak. ve yaptigim
engine'e cesitli moduller entegre edilebilecek. bu nasil bir sey mi?
bunu adobe photoshop'daki actions'a benzetebiliriz. yada irc scriptlerine

        Kisacasi bu sefer bomba gibi geliyorum ;)

        He sitesi mi ney?

        http://sourceforge.net/projects/libman/

        http://libman.sourceforge.net/ icin bir site hazirlayamadim henuz
onuda derslerden vakit bulursam bu hafta bitirecegim.

        bu arada acikkod.org'^un sahibinden hosting teklifi almistim
burdan kendilerine tesekkur ederim. onlari secmemin iki nedeni ise

        1) sf.net mysql db, php, cgi, forum, mailing list gibi bir cok imkan sunuyor
        2) rahatsizlik vermek istemedim (sorularimdan dolayi eminim 2. gun
        bana verilen hosting'i keserlerdi ;)

        sonuc itibariyle amator bir programcinin GPL lisansiyla hazirladigi
programi karsinizda. tek istegim ise ilginiz :P

        iyi calismalar...

--
PCc0d3r
http://xgen.linux.org.tr/