[Linux] Re: ethernet kartlari

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 10:20:31 EEST

Merhaba,

27 Jun 2002 01:54:25 +0300 tarihinde Murat Koc <murat.koc@frontsite.de> yazdi:

SK> irilestirmeye devam edebilirsiniz. Nede olsa erkegin gobeksizi,
SK> balkonsuz eve benzermis, degil mi Sayin KOC, Sayin Fisek... ?
MK> katiliyorum Sayin KOYLU :)) ama benim balkon gitti artik :) Sayin Fisek
MK> balkon konusunda daha uzmandir, kendisinin fikirlerini almak sanirim
MK> konuya yeni baslayanlar icin bizim verecegimiz bilgilerden daha faideli
MK> olacaktir. Haksiz miyim sayin Fisek? :p
O senlikteki gitmis hali miydi? ;-)

Balkon genisletme calismalari icin tembellik kadar mazosistligin cok da olmasi gerektigini kanaatindeyim. Boylece kafa yorup daralmaktan bol bol yiyecek olayina girilebilir (Serdar sen baca gibi tutmeseydin gorurdum senin balkonlari da).

Ben ugrasana kadar makinayi acip ana kartin uzerindeki ethernet kartlarinin sirasini degistirebilirdim mesela (illa birisinin otekinin numarasini almasi mohimse elimde hazir yazilim yoksa o is icin), Murat Koc ise net-tools paketini indirene kadar kendim yazarim iki satir olayina giriyor.

Allah hepimize akil fikir versin...

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694