[Linux] Re: ethernet kartlari (OFF-TOPIC, geyik)

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Thu 27 Jun 2002 - 10:30:13 EEST

> Merhaba,

Selam,

> 27 Jun 2002 01:54:25 +0300 tarihinde Murat Koc <murat.koc@frontsite.de> yazdi:

> O senlikteki gitmis hali miydi? ;-)

5 kilo daha verdim o zamandan beri 90-1 olabildim sonunda :)

> Balkon genisletme calismalari icin tembellik kadar mazosistligin cok da olmasi
>gerektigini kanaatindeyim. Boylece kafa yorup daralmaktan bol bol
>yiyecek olayina girilebilir (Serdar sen baca gibi tutmeseydin gorurdum
>senin balkonlari da).

var zaten O nun balkonlari :)

> Ben ugrasana kadar makinayi acip ana kartin uzerindeki ethernet kartlarinin
>sirasini degistirebilirdim mesela (illa birisinin otekinin numarasini
>almasi mohimse elimde hazir yazilim yoksa o is icin), Murat Koc ise
>net-tools paketini indirene kadar kendim yazarim iki satir olayina
>giriyor.

E simdi yok kasayi acacan bilmem ne yapacan, iste hep yok kalkmayayim
yazayim iki kod olsun bitsin yuzunden balkon yaptik :)

> Allah hepimize akil fikir versin...

Amin

Simdi aslinda Serdar a bu noktada laf atmak lazim ama sonra muridleri
filan keser beni ondan susayim :)

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part