[Linux] Re: qmail kullananlara soru

From: Baris Metin (baris@gelecek.com.tr)
Date: Sat 22 Jun 2002 - 07:17:09 EEST

Selamlar,

Sat, Jun 22, 2002 at 01:28:17AM +0300 , Enver ALTIN :

> http://www.gentoo.org/ - Gentoo Linux
>
> BSD'nin ports collection, python ile implemente edilip Linux uzerine
> oturtulunca bu cikiyor ortaya.
>
> emerge qmail
>
> diyorsunuz, indiriyor, derliyor, kuruyor, konfigure ediyor,
> calistiriyor.

Gentoo'yu biliyorum, uzun sure BSD'de kullandim, debian kullaniyorum.

Zaten bunlar yetseydi hic elimizi bulastirmazdik paket yoneticisi
yapicaz, o da yetmedi birde yeni bir protokol yazacagiz diye.

Eksiklerini gediklerini, e-is ortamina uyumlarini(!), vs. yazmaya hic
baslamayalim... Neyse bu konu hakkinda bir tartisma baslatmak gercekten
istemiyorum su anda. Bunun icin erken :). Zamani geldiginde hep birlikte
tartisiriz :).

iyi gunler,

--
Baris Metin