[Linux] Re: ethernet karti promics moda gecmiyor (cozum)

From: Ahmet Tiftik (ahtiftik@yahoo.com)
Date: Fri 21 Jun 2002 - 11:30:27 EEST

Ethernet kartim 3Com marka ve RJ45, BNC ve AUI
portlarindan AUI olani kullanmam gerekiyordu. Megerse
Ethernet kartinin uzerinde bir EEPROM oluyormus.
Ethernet kartinin davranisini belirleyen parametreler
bu EEPROM'da yazili. Sistem disketiyle makinayi acip
3com'un setup yazilimi ile media_select parametresini
autoselect'den AUI'a getirdim ve problemim cozuldu.
tcpdump ile LAN'dali paketleri gorebiliyorum. Bu
cozume de ilgili modulun kaynak kodu 3c59x.c i
okuyarak ulastim. Serdar Koylu Hocanin firca attigi
kadar varmis :)