[Linux] Re: ethernet karti promics moda gecmiyor

From: Ahmet Tiftik (ahtiftik@yahoo.com)
Date: Wed 19 Jun 2002 - 09:46:12 EEST

Cevap yazan herkese tesekkur ederim. Ayrica
ifconfig'in man sayfasina dikkatlice bakmadan soru
yazip listeyi mesgul ettigim icin de ozur dilerim.
Ancak benim problemim henuz cozulmedi. 10Base5 tipinde
bir ethernet LAN var. Linux Makinamdaki ethernet
kartinin 15 pinli D tipindeki AUI portu, LAN
uzerindeki bir transceiver'a baglayarak LAN'daki
paketleri yakalamaya calisiyorum. AUI interface mi
arizali diye bir suphe aklima geliyor. Ancak saglam
cunku, ethereal adli sniffing programini windows
uzerinde calistirdigimda paketleri yakalayabiliyorum.
Her ne ise, biraz daha ugrastiktan sonra soru sorsam
daha iyi olacak.
Tekrar tesekkurler.
Ahmet Tiftik