[Linux] Re: Performans/TCO ve GPL lisans?

From: Seref Tufan Sen (tufan@itu.edu.tr)
Date: Wed 19 Jun 2002 - 11:50:11 EEST

Advanced Server için kullandiklari programlarin (linux çekirdegi de dahil)
kaynak kodlarini ftp sitelerinde bulabilirsin..
ftp://ftp.redhat.com/pub/redhat/linux/enterprise/2.1AS/ CD imajini tabii ki
dagitmiyorlar veya programlarin derlenmis halini.. Kullandiklari GPL
programlarin kaynak kodlarini isteyene vermek gibi bir zorunluluklari
oldugundan sadece programlarin kaynak kodlari sitelerinde...