[Linux] Re: Performans/TCO ve GPL lisans?

From: otayiz@superonline.com
Date: Wed 19 Jun 2002 - 11:21:28 EEST

Yaw birsey daha soracagim, Redhat'in Advanced Server diye bir urunu daha var, kendi sitesinde 800$, o da GPL mi? Yani ben=
 CD'sini ucretsiz de alabilir/bulabilir/download edebilir miyim? Bu benden istenen para teknik destek i=E7in mi? Sitede D=
ownload'lar arasinda bulamadim.

Saygilar, sevgiler, hurmetler...
Ozer Tayiz.

> Red Hat: GNOME projesi ve base_linux (kernel, PAM ve diger cesitli temel
> sistem araclari) uzerinde ciddi calismalar yapiyor ve bu calismalarini
> GPL olarak dagitiyor. Dagitimin kendisi de GPL. Red Hat bildigim
> kadariyla egitim ve destek hizmetleri ile gelir sagliyor. Sagladigi
> geliri Open Source Community icin sunucu, bant genisligi, sunucu
> yonetimi icin ve proje uzerinde full-time calisacak
> programcilarin/sistem yoneticilerinin maaslarinin odenmesi amaciyla da
> kullanarak aldigi yere geri veriyor bir nevi. Red Hat Linux dagitimini
> [...]

Kesinlikle, RedHat bu yuzden RedHat zaten.