[Linux] Re: statik IP

From: Reni Parker (reni@glowingeyes.net)
Date: Wed 19 Jun 2002 - 11:09:48 EEST

Selam,

Tuesday, June 18, 2002, 3:03:01 PM, you wrote:

Serdar KÖYLÜ> Selamlar..

Serdar KÖYLÜ> Mumkundur. Mumkun degil gibi bir sey yok zaten. Fakat, cevabi icin nasil bir metot uygulayacaginizi yazmak bu listede off-topic'den daha ote bir durum olur. Gates efendi milyar dolarina
Serdar KÖYLÜ> dolar katacak diye zar zor buldugumuz LKD imkanlarini seferber etmek hic adil olmaz. Bence bunu, MS teknik destek hattini arayip oraya sormaniz daha mantikli olur. Aldiklari paranin
Serdar KÖYLÜ> biraz hakkini versinler.

Serdar KÖYLÜ> Eger akillica bir sey yapip, o serveri ve Clienti Linux yaparsaniz, cozum bulmaniz daha kolaylasir.

Serdar KÖYLÜ> On Tue, 18 Jun 2002 14:43:18 +0300
Serdar KÖYLÜ> Reni Parker <reni@glowingeyes.net> wrote:

> [...]

Tavsiyelerinize tesekkurler ama sorun benim degil Almanyada calisan
bir arkadasim icin. Ben windows platformunda calismiyorum. Ayrica
listeyi mesgul etmemek benimde istegim ancak sormamim ozel olarak
bir anlami vardi arkadas evinde bir Linux Unix cozumu getirebilir ancak
isyerine getiremez. Bilirsiniz ki insanlarin isyerlerinde kendi
keyiflerine gore yatirimlari ve sistemleri degistirme sanslari yoktur.
Ýsverenler herzaman kafalarina gore fes ararlar feslerine gore kafa
aramazlar o neden ile sistemlerini bir bicimde kurarlar ve
elemanlarinida o sistemlerde cozum uretsin diye ise alirlar.
Ýse girip girmemeninde detaylari baska bir tartismanin topici olur
buradan mesgul etmeyim sizleri

Ve iyi admin olmanin yolu da arastirmadan ve hemen her kosulda is
uretebilemekten gecer. Bilgi ise paylasildikca amacina ulasir.

Cozum bekledim acikcasi. Evet Bill Gates amcami arayabilirler, turli turlu
hileli cozumler uretebilirler. Ancak Linux veya Unix in windows ile
emilasyon cozumlerinde bir deneme yapilabilir mi? Ayrica her nekadar
sistem Win temelli olursa olsun cozum icin Unix temelli guvenlik
cozumleri onerebilir careleri bularalardan alabilir vs vs amaci ile
listeye sormustum. Win cozumu aradigim icin degildi.

http://www.cygwin.com/

Ýlginize tesekkurler.

--
Best regards,