[Linux] Re: Mount problemi (ÇÖZÜM)

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Wed 19 Jun 2002 - 08:37:10 EEST

        Yardımlarınız için çok teşlekkürler Onur Bey:)
        etc/fstab dosyası içindeki mount satırını dediğiniz gibi
değiştirdim. Ayrıca chmode 0+w /mnt/d (komutu tam olarak hatırlayamamış
olabilirim) kullanarak dizine tam paylaşım verdim. Şu an her kullanıcı diske
yazabiliyor ve görebiliyor. Daha önceden FAT disk üzerinde yaşadığım Türkçe
dosya isimleri problemi kayboldu! Tüm türkçe karakterli isimleri net olarak
görebiliyorum:)
        Tekrar çok teşekkürler,
        Mucip