[Linux] Re: iki mail hesab

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Fri 14 Jun 2002 - 17:17:19 EEST

Selam,

> ~] ornegin benim hem lycos'dan hemde celiknet'den pop3 hesabim var
> ~] ikisi ile de gayet guzel calisiyor
> ~]
> ~] tavsiyem kesinlikle sylpheed
> ~] istediginiz kadar account kullanabilirsiniz
> ~] hatta kendileri bir news reader'dir ayni zamanda
> ~] ozelliklerinden en onemlisi cok hafif ve super(!) fonksiyonel olmasi
> ~]
> ~] kesinlikle sylphee derim
> ~] (siz beni dinleyin pisman olmayacaksiniz ;)

bugune kadar bir suru MUA denedim, ozellikle benim icin gpg desteklemesi
onemli idi. Sunu kesinlikle tavsiye ederim ki ne pine, mutt, sylpheed,
kmail filan evolution en iyisi :)

Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum, sonunda istedigim gibi bir MUA
buldum ben darisi sizin basiniza :)

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part