[Linux] Re: Liste kullanimi Konusunda

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 10 Jun 2002 - 10:41:00 EEST

Murat Koc wrote:

>Bu durumda herhangi bir sekilde kurulus amacindan uzaklastigini
>soyleyemeyiz. Cunku sadece Linux kullananlari toplamak olarak
>yorumluyorum ben. O gunun kosullarini bugune bahane edemeyiz.

Sozcuklerinizi secerken daha dikkatli davranmanizi rica ediyorum. Ben
sizin yazdiklarinizin
herhangi birisi icin "bahane etmek" deyimini kullanmazdim...

>Yanlis anlamissin. Dikkat edersen bilmem kac yildir bu listeye sordugum
>sayisi 5 filan olmustur sanirim. Bu listede bugune kadar %99.xxx
>oraninda cevap verdim surekli attigim maillerde. Insanlarin sorunlarini
>cozmek icin (belki soru cevaplamayi sevdigim icindir) ve bu ticari bir
>olusumun icine girmemden once de boyle idi. Dolayisi ile yanlis
>anlamissin.

Cok ciddi bir hata icerisindesiniz. Ben "siz soru soruyorsunuz"
demiyorum ki. Sorulan sorulara
yanit vermek icin burada oldugunuzu bilmedigimi nasil dusundugunuzu de
(gercekten) anlayamadim.
Yazdigimi tekrar okumanizi rica edebilir miyim? Gercekten "anladiginizi"
anlatiyor degilim. :)

>Ben de iste bunun yanlis oldugunu belirttim. linux@linux.org.tr listesi
>diye bir liste varken, benim belki de tek 1 soru icin gidip o listelere
>uye olmam son derece mantiksiz. Sorumu sorayim cevap alayim sonra da
>cikayim. Sence ne kadar mantikli bu Burak? Ilgilendirmiyor ki beni
>oradaki tartismalar, yorumlar, calismalar ... ben sadece 1 soru
>soruyorum ve bunun cevabini ogrenmek istiyorum, orada neler oldugu beni
>ilgilendirmiyor sonrasinda.

Guzel kardesim; bir konuda fikrimi beyan ettim. Fikrimi siz
desteklemediniz; bu her zaman olabilir.
Desteklemediginiz halde "onerilerini getirmen lazim, niye
getirmiyorsun?" dediniz ve beni (bence cok
luzumsuz) bu polemigin icine cektiniz. Hala ayni fikri ortaya koyuyorum
ve siz hala "bence" ile baslamayan
cumleler kurarak fikrimin yanlisligini anlatiyorsunuz. Hatirlatmak
isterim ki fikirler icin yanlislik ve
dogruluk gorecelidir ve kimse bir digerinin fikrine (sizin yaptiginiz
gibi) dogrudan "bu yanlistir" diyemez;
dememesi beklenir.

Bu agresif taviriniz karsisinda tartismayi surdur(e)meyecegim. Liste
uyelerinden de bu giderek daha
fazla off-topic'lesen tartisma icerisinde bulundugum icin ozur
diliyorum. Bu konuda listeyi bir daha (bu
konuda) rahatsiz etmeyecegim.

selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333