[Linux] Re: Liste kullanimi Konusunda

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Mon 10 Jun 2002 - 15:23:56 EEST

Selam,

> Sozcuklerinizi secerken daha dikkatli davranmanizi rica ediyorum. Ben
> sizin yazdiklarinizin
> herhangi birisi icin "bahane etmek" deyimini kullanmazdim...

Gereksiz alinganlik yapiyorsun gibime geliyor Burak.

> Yazdigimi tekrar okumanizi rica edebilir miyim? Gercekten "anladiginizi"
> anlatiyor degilim. :)

himm asil yeri kacirmissin sanirim.

"ve bu ticari bir olusumun icine girmemden once de boyle idi"

kismi idi dikkat edilmesi gereken yer.

> Guzel kardesim; bir konuda fikrimi beyan ettim. Fikrimi siz
> desteklemediniz; bu her zaman olabilir.
> Desteklemediginiz halde "onerilerini getirmen lazim, niye
> getirmiyorsun?" dediniz ve beni (bence cok
> luzumsuz) bu polemigin icine cektiniz. Hala ayni fikri ortaya koyuyorum

Pardon? Ben kimseyi herhangi bir polemige cektigimi dusunmuyorum. Ben
bir mail attim. Sonra sustum, dernek listesine yolladigin maile de cevap
vermedim. Sonra bugun tekrar baslattin. Bu tur ithamlarda bulunmayalim
lutfen. Illa polemik yaratildi diyorsan yaratan ben degilim.

> ve siz hala "bence" ile baslamayan
> cumleler kurarak fikrimin yanlisligini anlatiyorsunuz. Hatirlatmak
> isterim ki fikirler icin yanlislik ve
> dogruluk gorecelidir ve kimse bir digerinin fikrine (sizin yaptiginiz
> gibi) dogrudan "bu yanlistir" diyemez;
> dememesi beklenir.

Cumlelerime "ben" diyerek basliyorum ve fillerimi 1. tekil sahis ile
bitiriyorum. Son derece acik sanirim dusuncelerimin tamamen bence
oldugu. Fikrinde bana yanlis gelenleri kendi bakis acimla degerlendirdim
ama senden benim fikirlerimin sana ters gelen taraflarini duyamadim
sadece kendi fikrini kabul ettirmeye calistin. Fikrimin mantikli
taraflarini gostermeye calistim. Carpitmayalim yazilanlari. Herkes
okuyor bunlari.

> Bu agresif taviriniz karsisinda tartismayi surdur(e)meyecegim. Liste
> uyelerinden de bu giderek daha
> fazla off-topic'lesen tartisma icerisinde bulundugum icin ozur

Ortada agresif bir tavir filan segiledigim yok ve her icinde bulundugum
tartismada da gerekli gereksiz bana agresif tavir sergiliyorsun
denmesinden ve insanlarin fikirlerini savunamadiklari icin kacis yontemi
olarak bunu ortaya surmesinden BIKTIM.

Fikirlerini savunabilen insanlar (misal Serdar) ile nedense bu tur
seyler yasamiyoruz?!

Atesli bir tartisma sergilemek ve fikirlerini savunmak agresif olmak
degildir.

Sergiledigin bu "agresifsin Murat" tavri ise sadece olayi baska
boyutlara cekme ve tartismadan kacmak icin bahane (evet bahane) uretme
cabasidir.

Cunku sunu biliyorsun ki su ana kadar bu tartismaya katilanlarin (her ne
kadar az olsa da) cogunlugu "su listede bu listede tartisin" onerisine
sicak bakmiyorlar. Ben ise bunun icin su an dunya da uygulanan seyi yani
bir suru liste acilmasini ve isteyenin bunlara uye olmasini onerdim veya
bu sekilde kalmasini. 1-2 tane liste ile olacak sey degildir bu.

Istenirse anket yapilir. Kac kisi linux@linux.org.tr kalsin kac kisi
dagitilsin istiyor belirlensin.

> diliyorum. Bu konuda listeyi bir daha (bu
> konuda) rahatsiz etmeyecegim.

iyi olur. cok istersen ozelde devam ederiz.

PS: Sert oldu ama boyle olmasi gerekiyordu.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part