[Linux] Re: MySQL ile ilgili

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 10:13:03 EEST

Merhaba,

Veritabanlariyla ilgili "vts" posta listesini kullanirsaniz daha
hizli cevap alabilirsiniz.

Asagidaki ile tum veritabanlarini yapisi ve icerigiyle birlikte
ilgili dosyaya atabilirsiniz. Bunu istediginiz sekilde crontab'a
ekleyebilirsiniz.
mysqldump --all-databases >/bir_dizin/vtyedek.sql -proot_sifresi

Sadece veriler icin phpmyadmin'de ilgili bir secenek var onu
kullanabilirsiniz ama onu cron'dan yapamazsiniz herhalde. Sadece
verileri almanin kolay bir yolu var mi bilmiyorum. Belki ufak bir
php scripti ile tum veritabaninin dökümünü cikartip cron'dan lynx
ile o php sayfasini cagirabilirsiniz.

iyi gunler