[Linux] RedHat 7.3 & MySQL

From: BEHCET BINGOL (baranbng@isnet.net.tr)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 17:09:50 EEST

Selamlar,

Sorunun RedHat dagitimi ile ilgili olabilecegini dusundugum icin bu
listeye yaziyorum.

Elimde 7.2 ve 7.3 olmak uzere 2 adet RedHat kurulu sistem var ve 7.3 te
LOAD DATA LOCAL INFILE syntaxini kullanamiyorum phpmyadmin bu versiyonda
bu syntax i kullanamayacagimi soluyor(komut satirindanda ayni hatayi
aliyorum). Ancak 7.2 uzerinde bole bir sorun yok.

Sistemlerde kurulu server paketleri bunlar:
7.2 ---> mysql-server-3.23.41-1
7.3 ---> mysql-server-3.23.49-3

MySQL in sitesindeki dokumanlarda LOCAL INFILE ozelliginin 3.22.6
versiyonlarinin uzerinde gecerli olacagi soleniyo. Ama gordugum
kadariyla bendeki iki versiyonda bundan yuksek:)

Bu konuda fikri olan varmi acaba...

B.Baran Bingol
TUBITAK-TOGTAG
Tarim Orman ve Gida Teknolojileri