[Linux] Re: Kernel panic ve Lilo

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Wed 31 Jul 2002 - 04:15:00 EEST

> Selam,

> Mandrake 7.0 kullanıcısıyım geçenlerde sistemimde mevcut kerneli
> (2.2.14)yeniden derlemek istedim. Başta herşey normaldi, sistemimi
> biriki kez normal olarak açabildim, ancak daha sonra birden bire açılış
> esnasında servisler açılırlarken ekranda o yazıların arasında "kernel
> panic" diye bir ibare dikkatimi çekti, bunun üzerine sistemi test etmek

kernel panic sonrasi hata mesajlari cok onemli.

> için birkez daha açmayı denedim. Fakat sistem açılmadı ekranda 0 ve 1'

lilo ucmus

> lerden oluşan dizeler aşağı doğru akmaya başladı ve bundan sonra işletim
> sistemini yeniden kurmakta dahil ne yaptıysam bir türlü sistemi
> düzeltemedim en sonunda liloyu mbr' den sildim şimdi sistemi ancak
> açılış disketinden açabiliyorum. Liloyu ise tekrar kurmaya kalktığımda
> ise "lilo is death" gibi bir mesaj veriyor ve kurulum gerçekleşmiyor.

lilo is death? hic duymadim bu hatayi acikcasi

> Bu konuda bana yardım edebilirseniz sevinirim, herkese iyi günler...

diskiniz, lilo conf dosyasi gibi bilgileri vermeden birsey soyleyemeyiz.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part