[Linux] Kernel panic ve Lilo

From: BURAK YAMAN (byaman@anadolu.edu.tr)
Date: Tue 30 Jul 2002 - 14:35:55 EEST

Selam,

Mandrake 7.0 kullanıcısıyım geçenlerde sistemimde mevcut kerneli
(2.2.14)yeniden derlemek istedim. Başta herşey normaldi, sistemimi
biriki kez normal olarak açabildim, ancak daha sonra birden bire açılış
esnasında servisler açılırlarken ekranda o yazıların arasında "kernel
panic" diye bir ibare dikkatimi çekti, bunun üzerine sistemi test etmek
için birkez daha açmayı denedim. Fakat sistem açılmadı ekranda 0 ve 1'
lerden oluşan dizeler aşağı doğru akmaya başladı ve bundan sonra işletim
sistemini yeniden kurmakta dahil ne yaptıysam bir türlü sistemi
düzeltemedim en sonunda liloyu mbr' den sildim şimdi sistemi ancak
açılış disketinden açabiliyorum. Liloyu ise tekrar kurmaya kalktığımda
ise "lilo is death" gibi bir mesaj veriyor ve kurulum gerçekleşmiyor.

Bu konuda bana yardım edebilirseniz sevinirim, herkese iyi günler...